Pontos idő, Névnap

Zalán
napja lesz.

Legutóbbi képek

AJKP-s szakmai kirándulás és projekthétvége: Budapest

2019. november 8 -10.

Megérkezésünkkor ellátogattunk a Varga Márton Szakgimnáziumba, ahol megtekintettük a Japán kertet. A Japán kert változatos növényei miatt botanikus kertté lett nyilvánítva. Ezt követően elfoglaltuk szállásunkat, mely Budapest egyik legszebb utcáján az Andrássy úton volt. Még aznap este, látogatást tettünk az Erkel Színházba, ahol megtekintettük a Varázsfuvolát.

Szombat délelőtt elmentünk a Csodák Palotájába, ahol több száz játékot próbálhattunk ki. Ebéd után, amely egy török étteremben volt, látogatást tettünk a Mezőgazdasági múzeumba. A tárlatvezető által megismertük az ősi magyarság földművelési eszközeit, módszereit. Tájékoztatást kaptunk a korabeli állattenyésztésről és építészetről. Este a nap fénypontja következett a Fővárosi Nagycirkusz, ahol elképesztő mutatványokat láthattunk.

Az utolsó napon, vasárnap, reggelit követően megtekintettük a Budai Várat, Halászbástyát, és a Mária Magdolna Tornyot. Ebéd után élményekkel gazdagon indulhattunk haza. Köszönjük ezt az életre szóló élményt és lehetőséget a szervező és kísérő tanárainknak.