Pontos idő, Névnap

Tivadar, Odett
napja lesz.

Legutóbbi képek

AJKP-s szakmai kirándulás és projekthétvége: Budapest 2022. október 14 – 15 – 16.

Rátonyi Róbert szavaival élve: „Budapest, Budapest, te csodás!”  Ezt a csodát idén is átélhettünk intézményünk Arany János Kollégiumi Programjában résztvevő tanulóival 2022.10.14-től 16-ig. Az AJKP egyik ikonikus projekthétvégéje a budapesti szakmai kirándulás. Az utazást számos előkészületi munka előzte meg, melyen a kollégisták is aktívan részt vettek.

Első nap (2022.10.14) péntek.Korán reggel indultunk Baktalórántházáról Budapestre. Az első úti célunk az Eötvös Lóránd Tudományegyetem Fűvészkertje volt. Olyan ritka növényeket tekinthettünk meg, mely a bolygónkon kihalófélben van.
Miután megtekintettük a fűvészkert csodáit, ellátogattunk a Nemzeti Közszolgálati Egyetemre, ahol betekintést nyerhettünk a közszolgálati hallgatók életébe.

A szállásunk elfoglalása után ellátogattunk a Cinema City Westend-be. Nagy élmény volt a modern kor 4 dimenziós technológiájának a megtapasztalása.

Miután visszaértünk a moziból, esti élménybeszámolót tartottunk és csapatépítő játékot játszottunk.

Második nap (2022.10.15) szombat. Reggeli után ellátogattunk a Budai Várnegyedbe. Megtekintettük országunk egyik nevezetességét a Halászbástyát.

Majd megtekintettük Budapest egyik legnagyobb labirintusát, de a csapatmunkának köszönhetően nem tévedtünk el.

Miután sikeresen kitaláltunk a labirintusból, megnéztük a Budai Várnegyed nevezetességeit.

Miután elfogyasztottuk ízletes ebédünket ellátogattunk Budapest zöld zónájába a Margit-szigetre. Csodálatos élményt nyújtott a látvány.

A szombati napunk koronája a Fővárosi Nagycirkusz volt. Ismételten egy felejthetetlen előadáson vehettünk részt, ahol a nézőközönség is a produkció része volt.

Harmadik nap (2022.10.16) vasárnap. Az utolsó nap, mindig fájó szívvel búcsúzunk Budapesttől. Annak érdekében, hogy még emlékezetesebb legyen a kirándulás, Budapestet egy rendkívüli szemszögből tekintettük meg. Egy felejthetetlen hajókiránduláson vettünk részt, ahol Budapest csodás panorámája és nevezetes épületei tárultak elénk.

Tartalmas és izgalmas három napot tölthettünk Budapesten. Számos csodát rejt ez a város, melynek felfedezésével és megismerésével gazdagodtunk. Végezetül Desai Anita szavaival élve: „Bárhová mész, valahogy a részeddé válik”.

Írta:Ignáczy Zsolt (támogató oktató)